Godkendelse af uddannede BedreBolig-rådgivere
Godkendelse af uddannede BedreBolig-rådgivere
Du kan blive godkendt som BedreBolig-rådgiver, når du har bestået uddannelsens modul 1. Tager du modul 2, efter at du er blevet godkendt som BedreBolig-rådgiver, kan du indsende dit modul 2-bevis til info@BedreBolig.dk.
Selvom du bliver godkendt nu, skal du inden 1. april 2015 have:
- en medarbejder, der har bestået BedreBolig-uddannelsens modul 2 eller en aftale med en underleverandør, der har bestået BedreBolig-uddannelsens modul 2
- et godkendt eller certificeret kvalitetsstyringssystem
Til dokumentation af dette skal du udfylde et af skemaerne nedenfor og indsende det til Energistyrelsen.
- Indberetning til certificering af kvalitetsstyringssystem
- Indberetning om godkendelse af kvalitetsstyringssystem
Læs mere om krav til kvalitetsstyringssystem i bekendtgørelsen.
Ansøg om godkendelse, efter at du har gennemført uddannelse
Hvis du har taget BedreBolig-uddannelsen, men din virksomhed endnu ikke har søgt om godkendelse, kan du ansøge ved at udfylde skemaet i nedenstående link og sende det til Energistyrelsen ved hjælp af knappen ”Ansøg” nedenfor.
Sådan gør du
- Udfyld ansøgningsskemaet i linket nedenfor, og gem det på din computer.
- Find dit BedreBolig-bevis og din dokumentation for grund- og efteruddannelsen frem i digital form.
- Udfyld indberetning om godkendt eller certificeret kvalitetsstyringssystem, hvis du har et sådant.
- Klik på ”Ansøg”-knappen herunder, udfyld skemaet, og vedhæft ovenstående dokumenter.
Vi giver dig besked, når vi har behandlet din ansøgning. Når ansøgningen er godkendt, kommer din virksomhed på listen over BedreBolig-rådgivere.